Hello little blogg;) Eftersom jag fortfara...

Hello little blogg;) Eftersom jag fortfarande är utan nät så blir d mobilblogg... Igår käkade jag, Felicia och Marina god mat hos Pernilla, mys!:) Dagen spenderades i sängen i hopp om att bli frisk... Funka uppenbarligen inte. Idag har jag sovit länge, sen var jag ute på Frösön och promenixade med hundarna, mkt trevligt. Framförallt skönt med frisk luft, lättare att andas ute. Kvällen har spenderats med Team Fnittriga Hovar då vi var och red westernlektion hos Jan Persson på hans hästar, superkul men inte så hälsosamt för min förkylning, var rätt död när jag kom hem. Jag red en paint som hette Jaki:) Har nyss druckit te och kikat på film o nu ska jag SOVA! Skitont i ena bihålan upp i ögat och ner i tänderna och halsen och sen värsta huvudvärken på det. Grett... I morgon SKA jag fixa internet, klarar mig inge bra utan. Ps. Hoppas Micha har tid i morgon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0