Hello!!!

Jag hatar att vara förkyld!

Idag har jag jobbat sen 7.30... Nu har jag bara 12 timmar kvar :P Money money money!!! :D

Jag har även haft min första Absolut Showkidzgrupp idag, var nervös innan men det gick ju jättebra, lite förvirrat men det gjorde inget:P Dom var så söta och duktiga, dom är ju bara 4-6år=)

I morgon är jag ledig! Då ska jag träna vidare med Baileyz! :D Sen har vi lite stuntträning med laget (jättebra att träna när man är sjuk.. Men jag ska inte göra nåt ansträngande så det går nog bra)
Vi ska fortsätta träna på 360´s =)


Nu måste jag knapra halstablett och te!!! Sen blir det en tidig kväll så jag orkar med morgondagen. Kl ringer 6.30.

Här kommer en grym låt! Man känner sig liite friskare när man hör den;)


Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0