Jag gillar Rådhuset.

Jag tycker Rådhuset är rätt coolt, i vintras visade dom värsta ljus och ljudspelet där under vinterfestivalen och nu annars så kör dom lite olika trudelutter på dagarna. Mysigt=) Fast jag får ju aldrig höra eftersom jag inte bor i stan. Tror faktiskt jag ska åka in nån dag och lyssna lite, sjunga med i Jämtlandssången kanske;)
Norpat text och bild från kommunens hemsida:
Klocktornet
"Nu strålar nya melodier ut från Rådhusklockorna. Följande melodier spelas från och med 19 juli:
08:00  Jämtlandssången
12:00  Wiggen (Till Örjan Lindqvists minne)
16:00  Jamtlannstaus
20.00  Jämtländsk kärleksvisa"


Det är tokfint väder ute, agilitytävlingar på brukshundklubben och idag kl 15 startar Great Lake Run, värsta roliga eventet. Men men här är man ambitiös och offrar glädjen för pengar. Är på jobbet nu, ska jobba 23,5 timme, gjort 1 än så länge.
Men ni som är lediga, passa på att njuta av en toppenfin höstdag!
Kram på er.
Ps. I morse hade jag och Felicia en hotellfrulle/söndagsfrulle på lördagsmorgonen, nice. Mera sånt åt folket!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0