Skogsmullar.

Tog lite bilder i skogen men tyvärr dog batteriet rätt snabbt. Vi hade iaf en trevlig tur där det blev både jogging, powerwalk och bus i skogen=) Tränade lite platsliggning och framförgående oxå.
Rätt skönt att det bara är jag och Baileyz hemma. Lillen och Zorba är i Alsen med Jonte.
Bailarn är söt♥

Hehe.

Kläppebacken e lång.

Bailarn är inte riktigt fokuserad på sin uppgift:P

Jag och Bailarn=sant.
Synd att ljuset blev knas, fast det blev rätt coolt;)


Har käkat middag och nu kollar jag på How I met your mother medan jag väntar på att söndagsfilmen ska börja kl 21. Ska nog tom dra igång dammsugaren och diska oxå faktiskt innan.
God och nyttig middag. Lax, pärer, grönsaker och gräslök. Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0