Trött!

För ovanlighetens skull försov jag mig i morse... Fan vad less jag blev! Hade ställt klockan på 7 för att hinna äta frukost i lugn och ro och sminka mig osv och så vaknar jag av att Michaela ringer 7.45, kul! Men tur var väl det för annars har jag väl vaknat 12...
Skulle vara på sporthallen kl 8.30 så det blev liiite stressigt. Men jag hann ju innan kl 9 då alla elever skulle börja droppa in.
Det har iaf varit en rolig men tröttsam dag, vi har kört 6 uppvisningar plus att vi byggt lite på sidan om oxå.
Jag hann kasta i mig fil och flingor i morse men inte fixa fika att ta med så sen var allt man åt en liten fralla och te under dagen, känner mig hyfsat matt nu, trots att jag nyss åt middag.
Vi har ju dessutom stuntträning ikväll 1 timme, puh!

Måste hinna träna Bailarn oxå, tänkte åka ner på klubben men orkar fan inte så det blir träning hemma på gräsmattan! För träna måste han!

Men nu blir det nog en powernap, en kort sådan.

Men först så slänger jag upp en film från den sista uppvisningen från dagen. Jag är rätt nöjd med min prestation faktisk, brukar alltid göra nåt fel eller bara göra det fult men här ser det helt okej ut. Klart det finns saker att förbättra men helt nöjd faktiskt=)
Jamtland Cheer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0