Family.

Jag har hittat Bailarns pappa=) Han bor i Uppsala hos sin matte. Jag norpade lite bilder från hennes FB, hoppas det är ok=)
Bailarns pappa.
Klövenhöjs Krokant (Lassie).

Bailarn.

Skogspanarn #1.

Skogsspanarn #2.

Vattenhunden Lassie.


Vattenhunden Baileyz.


Snowdog #1.


Snowdog #2.


Lassie gillar tydligen att rulla:)

Vilket även Zorba har en förkärlek till:)
Bailarn rullar bara på kommando.

Utställningshund.

Eftersom Bailarn är en blandis får jag inte ställa ut... :(
Men han är bäst ändå ;)

Pappa Lassie gillar att mysa.


Det gör Bailarn med.


Har även några bilder på Bailarns farmor och farfar från uppfödarens sida.
Farfar: Djurbergas Emil.



Farmor: Klövenhöjs Butterfly Flip.
Skulle kunna va därifrån han fick sin färg;)


Det är så kul att se hur släkten ser ut=) Hade vart kul att se syskona oxå, jag vet att den ena brorsan ägs av Fatimas mammas kompis så han finns i närheten iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0