Förbannad!

Jag blir så jäkla förbannad på vuxna människor som inte kan bete sig! Hur är folk funtade!?
Jag ska ALDRIG ALDRIG göra nåt igen utan att ha ett kontakt färdigskrivet INNAN. Nog för att det kan va svårt ändå. Men man tror ju gott om folk, det ska man inte göra!
Man ska inte ställa upp för folk. Dom enda jag ska ställa upp för hädanefter är mina allra närmaste!
Har man sagt en sak då är det så, då kan man inte komma och ändra på det efteråt. Jag blir så less!
Småsaker skiter jag i, har jag bestämt att jag ska hitta på nåt med nån och sen inte känner för det det är en sak.
Men när det handlar om ett stackars oskyldigt djur då är det tamefan allvarligt!
Har man inte råd, då ska man inte ha nån häst, bryr man sig inte om sin häst, då ska man inte ha nån, kan man inget om hästar då ska man definitivt inte ha en egen!!!

Hade inte Zono♥ dött hade jag aldrig behövt dras med den här skiten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0