Härlig morgon.

Tog cykeln till stallet i morse eftersom det var strålande solsken och +4 grader. Det går ju tokfort att släppa ut hästarna när man inte behöver hålla på med en mass täcken. Det var lite kallt i början av cykelturen eftersom det börjar med värsta nedförsbacken men sen var det skönt.
Nu är det typ +14 grader i skuggan!
Tog tid när jag cyklade hem och det tog bara en kvart och då cyklade jag ändå lugnt, toksmidigt!
Nu har jag slängt in en till tvättmaskin, tror det är typ 4 el 5e maskinen sen igår morse;) Men vårstädar och rensar garderoben så gör man.
Har börjat plocka in det jag ska ha kvar och jag hade lite och göra en dag så då skrev jag lappar där det står tshirts, linnen osv som jag klistrat fast så nu ska jag väl för tusan kunna hålla ordning i garderoben;)
Lilla garderoben.


Har nyss hämtat in typ 10 par jeans från torksträcket som jag ska prova och se vilka som ska kastas och inte.
Jeans....


Det blev så nice på gården efter att vi krattade, nu ska jag bara återuppliva landet och rabatten och sen vänta på att gräset ska bli grönt=)
Utsikt från min balkong: hundgården och rabatten;)

En ful gammal koja som hyresvärdens ungar lekte i för 100 år sen och mitt stora Rönnbärsträd=)

Städade bort en massa skor igår och några hamna i bokhyllan, hehe.

Mitt mysiga sovrum, som oxå städades igår.


Näe nu ska jag ta och städa vidare och sen ska jag packa för jag och Andreas (o dogsen) ska åka till Sörfjärden och hälsa på pappa=) Skönt att få komma bort lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0