Lovley!

Ojojoj vilket underbart väder det har varit idag. Helt super! Typ 20 grader i solen. Jag var ute och red i linne, fantastiskt! :D
Mamma kom hit på em och plötsligt stod vi alla tre och krattade gården, när vi var klar med det så var jag på G så då passade jag på att städa garaget oxå, sen städade vi vinden och sovrummet.
Har även hämtat hit lite grejer från Andreas, bla plattTVn, nice!
Efter krattningen blev det grillat igen (vi grillade igår oxå).
Mycket trevligt, vi satt dessutom ute oxå, fast solen försvann precis bakom huset när vi skulle äta. Men det blev helt okej då man drog på sig en tröja=)
Mamma och Andreas.

Den goda maten. Kyckling med hemmagjord potatissallad.


Igår då det var premiärgrillning och blev det gris och grillspett med grönsaker och champinjoner.
Vi satt inne för det var lite kallt och sen var det nog mörkt tror jag. 


Nu ska jag slänga in en till tvätt i maskinen och duscha sen hoppa i säng. Ska släppa ut hästarna i morgon och är det fint väder ska jag cykla dit.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0