Partymyra.

Jag var in till stan ikväll, kollade på en massa gamla Sex and the city-avsnitt med Fatima och Eva. Sen var vi ner på Plaza. Jag minns inte sist jag var ut ens!
Det var lamt i början och dom spelade kass musik. Men sen droppade det in lite folk mot slutet och DJn tog sitt förnuft till fånga och spela rätt bra låtar så då shaka vi loss!
Fick ett par komplimanger av nå okända typer och sen var det ett gäng vi snacka med som trodde jag var 18, HAHA! Lägg på 10 år;)
Träffade en gammal klasskompis och Judos tjej Tina med annars var det dött på kändisar. Kändes som det bara var en massa gamla 45taggar och massa fjortisar, osså vi.
När jag skulle gå hem snacka jag med en kompis som jobbar som vakt där och han tyckte att "fan du verkar ju nykter". Kanske för att jag va det. Hehe.
Sen tyckte han att jag och Fatima alltid va så skötsamma när vi va ut, jajamen!
Vi kan ha lika jäkla kul och dansa lika mycket nykter som inte nykter. Men är man nykter slipper man va bakis och man kan köra hem så man slipper gå 1 mil mitt i natten;)

Vi hade en period jag och Fatima då vi var ute JÄMT och jävlar vad roligt vi hade, jag hade asont i fötterna och typ träningsvärk i benen varje kväll, det var tider det;)

Shakin it på en danstävling på Onnela i Åbo för nåt år sen;)


Nu har jag precis käkat en räkmacka och druckit te så nu ska jag hoppa i säng, i morgon har jag utsläppet i Dille. Det stod att det skulle va sol enligt Yr så jag håller tummarna för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0