Söndag.

Idag har varit en chill dag. Jag jobbade 10.30-17. På jobbet har jag spelat Wii och varit på promenad, alla har varit på bra humör, gillar mitt jobb=)
Sen for jag hem och städade och lagade mat. Improviserade helt, gjorde fyllda kycklingfiléer med ris och grönsaker lagomt till Andreas kom hem från Dalarna. Han påstod det var gott, man får lite prestationsångst när man lagar mat åt en kock;)

Var ner till stallet med hundarna, tog in Acke och fodrade våra. Klappade lite på Zeb. Vill inte att han ska åka...

Sen blev det söndagsfilm och en massa cheerstuff.

Nu måste jag ta en kopp te innan jag lägger mig i sängen för att sussa. Längtar efter träning i morgon. Ska nog ut och springa med Bailarn, kanske även Zorba får hänka, el så cyklar jag med henne.

Har upptäckt ännu en idiot i denna värld, men h*n ska jag strax ta hand om.... Och nu menar jag inte ta hand om som i nån galen lönnmördarfilm utan bara se till att slippa ha att göra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0