Bic/tric.

Körde lite armar idag, biceps och triceps. Hade Zorba i bilen så ville inte stanna så länge men lite hann jag med.
Sitter nu och mumsar keso, äpple, banan och kanel =)


Dips i maskin 3x15, 40kg. Hade ingen aning vad jag skulle ha för vikt så jag testade, ska köra tyngre nästa gång.

Triceps pushdowns med rep 22,5kg 22,5kg 25kg

Bicepscurl med hantel 3x15 6kg

I maskin 3x15 25kg

Triceps kickbacks 5kg 5kg 6kg


Måste ta med kameran till gymmet och ta egna bilder, skittråkigt med en massa olika bilder, vissa på folk, vissa tecknade. Näe jag ska göra ett eget litet album med gymövningar=)

Nu ska jag hoppa i säng. Ska ut på långpromenad med dogsen i morgonbitti. Börjar inte jobba förän 15.30=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0