Migrän eller?

Satan i gatan vilken fruktansvärd kväll jag hade på jobbet! Började med en huvudvärk (rätt sent som tur var), som bara blev värre och värre. Eftersom jag var på jobbet så var tvungen att hjälpa några innan jag kunde lägga mig och fy satan vad det var plågsamt! O den ena var pratglad och långsam och jag började må illa, huvudet dunkade så in i helsike... Trodde jag skulle avlida...

Sen när jag väl kom till ner till kontoret så var jag tvungen att gå och kissa och herreguuuud vad plågsamt, då börja huvudet dunka ännu mer :S
Tog jag mig knappt till sängen och när jag lyckats tråckla mig ur kläderna som oxå var helt sjukt plågsamt och lagt mig kunde jag varken blunda el titta för antingen snurrade allt el så var det för ljust. Huvudet dunkade som aldrig förr och jag började kallsvettas och må tokilla, hade tait med mig skurhinken eftersom jag hade börjat må illa och tur var det för sen blev det kräkkalas. Ytterst otrevligt! Kändes inte helt roligt att vara på jobbet, hade det larmat då vette fan hur jag skulle klarat det :S
Jag fattar inte hur man kan ha sån huvudvärk!? Och vart kom den ifrån?
Alla dom som lever med migrän gör det bra, jag skulle aldrig palla!
Migrän:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0