Time.

Jag hinner inte med. Har för mkt att göra och känns som jag bor på jobbet, men det gäller att passa på medan man får som vikarie...
Idag har dagen sett ut på följande.
Efter att ha sovit way to lite timmar (ca 3-4) så for jag på jobbet, åkte med Andreas eftersom jag är utan både bil och cykel och det var äckligt väder och inte går det några bussar... Jobbade 7-5, tog bussen till stan med en chaffis som stank svett, vidrigt. Sen kastade vi i oss lite mat på Andreas jobb, åkte tillsammans hem och där var det bara att hoppa i ridkläderna för jag hade lovat att Frida och en till skulle få komma och rida (vilket var bra för hade jag satt mig ner hade jag somnat).
Väl klar i stallet så var det bara att gå hem, hoppa i duschen och åka in till stan på tränarmöte. Det gick bra och det känns kanon inför höstterminen. Väl hemma från det (åt massa kakor och bullar, FYFY!) så blev det kvällsprommis med dogsen och nu bloggning på toaletten, multitasking på hög nivå.

Det var roligt att rida lite. Ska skaffa häst om jag får fast jobb;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0