Beslutsångest...

Jag vet inte hur jag ska göra med skolan längre... Suck. Det tar så mkt tid och energi och jag vet inte om jag vill det längre... Har ju dessutom 2 kurser kvar i vår i Ås. Är rätt drygt att plugga dubbelt och jag har sämst karaktär... Jag gör hellre en massa cheergrejer än att plugga och vad ger det mig? Inga pengar iaf... Och inte så mkt annat heller. Näe jag måste verkligen sätta mig ner och prioritera vad jag ska lägga ner min tid på!
Har bestämt mig för att efter nyår så måste jag ha strukturerat upp mitt liv. Ska se vem jag ska kidnappa och sätta mig ner och diskutera med.

Som det är nu pallar jag inte, har fått fysiska problem som jag inte tänker ta upp här men när kroppen säger ifrån som den gör då är det kanske dags att lugna ner sig lite....

Vill inte gå in i väggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0