Heavy.

Mkt känns tungt nu. Har haft en rätt trevligt dag med Felicia iaf, men tanken var att jag skulle plugga till tentan men jag hade 2 rapporter jag var tvungen att göra. Hade skickat in en men läraren var inte nöjd så då tog jag och lade ner massa tid där, fick sen svar att ändringarna var jättebra så det känns ju iaf skönt, nu är den kursen avklarad och godkänd.
Känns rätt skönt att Funkykidz har juluppehåll oxå, det är jätteroligt men det tar ju såklart massa tid och planering. Man ska lära sig danserna och träna på dom så man inte glömmer, sen tar det ju tid att ta sig dit och hem oxå. Onsdagarna har varit rätt tuffa, jobbat med Funky, hunnit chilla knappt en timme sen har det varit skytte och sen har jag fått gått tidigare från det för att hinna till cheerträningen...

Just nu är det så himla mkt orosmoment över olika saker så jag önskar bara att terminen ska ta slut så allt (en del) försvinner. Över julen är det ingen skola, inget cheer, inget funky, inget skytte och inga måsten. Fast skytte hade det gärna fått varit för där behöver jag inte vara ansvarig utan dit går man och bara har kul och skjuter. Så skönt!
Skulle gärna haft ett fast jobb nu oxå, eller iaf ett vikariat. Saknar mitt gamla jobb!

Näe nu ska jag sova, då slipper man fundera så mkt. Kanske man drömmer nåt kul tom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0