Julafton.

Vilken toppenjulafton. Först en ridtur med goa vänner sen tog jag och hundarna en slädtur. Det var så himla härligt, så mysigt att bara stå där och kika på naturen och se hundarna springa, som dom tycker är så kul =)
Tog en bild när jag kom hem, hade varken telefon el kamera med mig ut.
Sötisarna.


Sen for jag till syrran där vi åt god julmat och umgicks. Alla hade jättetrevligt och det var så kul att vi alla syskon firade jul tillsammans igen♥
Varje år har dom en tradition där syrran bor att alla i området samlas runt en brasa i skogen och så kommer tomten och delar ut lite julklappar. Det är jättemysigt för då kommer tomten pulsandes i djupsnön över ängen.
Vi väntar på tomten=)

Tomten.

Amelie fick ta emot paket av tomten.

Vi syskon:)

Allihopa.

En tallrik mat måste oxå få va med;)

Mina fina syskonbarn.

Emma fick nudlar, haha!

Simon fick kaffe, hehe!


Som sagt, det var en riktigt bra julafton! 
Fast hade kanske varit snäppet bättre om Andreas hade varit med oxå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0