Sista lördagen innan julafton =)

Idag hade jag utsläpp i stallet sen har jag och hundarna chillat. Har städat lite, var ju tvungen att göra det fint inför 4 advent =)
Sen blev vi bjuden på middag i Ås, Andreas "plast"brorsa fyllde år. Mycket trevligt. Var förbi stallet en sväng och kollade till så Toriva har mat till i morgon sen har jag suttit med cheersaker inför morgondagens julshow. Det ska bli roligt, Katja skulle bränna alla låtarna på en skiva plus en massa jullåtar, mys!
Ska bli kul att se både miniorerna och juniorerna. Ska se till att allt filmas så jag kan lägga upp det sen.

Åh äntligen har det skottats så jag inte behöver bestiga Mount Everest så fort jag ska till bilen! :D

Mina nya fina ljus!


Kommentarer
Postat av: Linda O

Åh du köpte GloLite! Mycket bra val, men det är svårt att köpa nått annat pelarljus efter det ;)

2011-12-18 @ 19:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0