Storsjöbadet.

Idag har jag, Andreas, Ralf och Felicia varit på Storsjöbadet. Det var roligt! Vi var på relaxen och chillade ett tag, testade ett sånt där bastusittning. Hot and cold hette den, han bastuvärden drog på en massa is på stenarna och sen hade han en handduk han vifta runt med så värmen for ner från taket mot oss och scheisse vad varmt det blev till slut! Då tog han händerna fulla med is och slängde på ryggen på alla människor "ispeeling" hette det visst och scheisse vad kallt det blev! Sen drog han på mer is på stenarna och sista vändan med handduken trodde jag jag skulle smälta bort, det brände på hela kroppen. PUH!!!
Sen hoppade jag ut i snön och bubbelpoolen ute, det var skönt!
Det var 25års jubileum så dom hade haft godisregn, missade dock det, typiskt! Men en liten hinderbana fanns på motionsbanan så den kastade jag och felicia oss över, sjukt kul! Fast jag lyckades strecka mig och riva mig på benet på en jäkla kardborre... Men roligt var det!
Självklart åkte vi rutschkana oxå, askul! Man blir som barn på nytt :D
Wihooo!


Outside.

Min sårskada!

Om ni inte såg tillräckligt bra på förra bilden så: Närbild!


Efter det käkade vi pizza allihopa. och som inte det var nog drog jag och Andreas vidare till Paus och fikade efteråt. Träffade min tremänning Lasse där, trevligt=)

Hade insläppet i stallet på kvällen och det var supermysigt, lugn, skönt och så himla ljust av snön. Nice. Var ut med hundarna i djupsnön oxå när jag kom hem, haha, stackars Nike tar sig knappt fram. Nu ligger dom och sussar sött, Bailarn snarkar, han är nog trött av alla snöklumpar jag kastat och han jagat;)
Snömonster.

Sötisar.


Jag har även dansat igenom mina danser som jag ska köra i morgon (idag). Vi har ju uppvisning med Funkykidz på OSD (Folkets Hus) så jag ska stå framför scenen och visa mina kidz var dom ska göra och sen ska vi instruktörer dansa en låt oxå, askul!!!
Jag har inte stått på den scenen sen jag dansade på Dawes för 100 år sen :)

Nä nu blir det sova av! Kanske kommer fler badbilder nåndag;) Sjukt kul! Mera bad till folket! Eller lek i allmänhet! Kärringbacken och en madrass nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0