Dag 30 – Om mig.

Jahapp, denna dag, nr 30 skulle ju då komma på min födelsedag den 30e januari, men eftersom jag lixom glömde bort listan så kommer den nu typ 1 månad senare...

Om mig.... I snabba drag, i punktlista närmare bestämt:

* Jag är född 30/1 1983, mkt bra årgång.

* Jag gillar hästar, hundar, skidåkning, cheerleading, skytte, träning, mina vänner, mjölk och tigrar.

* Jag jobbar som vikarie på både en gruppbostad och ett elevhem för förståndshandikappade, känner mig som hemma. Jag är även vikarie ibland på dagis, förskola och fritids, en dag fick jag vara syslöjdsfröken, nål och tråd, vad är det? Jag jobbar även som instruktör på Golds Gym där jag har en grupp barn mellan 4-6 år, vi dansar och går på safari.

* Det längsta jag jobbat på ett och samma ställe är ca 1 år, jag gillar inte att vara enformig. (Fast på travet var jag många år men det var ju bara på tävlingsdagarna och det är typ 30st/år och Recall var jag sommarvikarie på i flera år iof).

* Jag har bott på samma ställe i 9 (!) år, shit!

*Jag gillar att bo på landet.

* Jag kan aldrig bestämma mig, velar mest varje dag om jag ska stanna och skotta snö på gården el hoppa på ett plan till Australien.

* Jag älskar Australien, man kan kalla mig besatt.

* Jag är ordförande och tränare i världens bästa cheerleadingförening
Jamtland Cheer.

* Jag har en ganska kort stubin. Kan hetta på 2 sekunder för ingenting.

* Jag kommer väldigt sällan i tid, (fast nu på slutet har jag faktiskt gjort det, märkligt).

* Jag vill någongång bo på en gård med lite söta djur. Jag vill gifta mig oxå men INTE i kyrkan! Finns ingen anledning att jag ska stå där och ljuga och säga att gud ska ta hand om mig och blablabla. Näe jag ska vara utomhus någonstans i världen med nån filur som viger mig.

* Jag är väldigt ofta bitter.

* Jag kan vara crazy, brukar inte ha några hämningar när det gäller galna saker där man kan göra bort sig.

Nu har jag inget mer att komma med för antingen sitter jag hela natten med en massa nya punkter eller så, näe jag vet inte vad jag skulle skriva nu så bye bye!

Mina 3 första bilder i denna blogg, någonsin.
På krogen i Finland=)En sån typisk bild på mig, gör alltid till mig=)Brukar alltid försöka hitta nånstans att hänga upp och ner, här på Trafalgar Square i London=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0