Diverse.

Jahapp, nu ska man ha ännu ett nattpass på jobbet, lite drygt men kul när lönen kommer och sen är det ganska mysigt här faktiskt. Vi ska äta kyckling och ris till middag, mums=) sen är jag faktiskt ledig ett bra tag så då blir det fokusering på träning=) Både cheer, hund och gym.

Är på rätt bra humör idag, fast jag inte gjort så mkt vettigt. Sov typ 4 timmar i natt, klev upp 6 och for till stallet och släppte ut pållarna och mockade lite. Det blåste riktigt jäkla kallt, det värkte i ansiktet av blåsten bara på den korta biten från hagarna till stallet. Men det gjorde inget=) När jag kom hem så gick jag en promenad med Zorba och då började jag bli astrött så när jag kom hem däckade jag i sängen och där låg vi sen, ganska länge... Men men, alla hundarna hade varit ute, jag hade knappt sovit under natten och det var svinkallt så spela roll=)

I morgon ska jag dricka te med stackars Felicia som är hemma sjuk. Men då är te jättebra;) För då blir man frisk som en nötkärna, vilken sjukdom man än har, nästan:P

Näe nu ska jag göra nåt vettigt.
Hörs sen, då ska jag göra klart den gamla listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0