Flumgymmarn.

Jag tog mig inte iväg på gymmet i förmiddags, det blev ikväll ist.
Herregud så flummigt, jag hade som inte planerat vad jag skulle göra (som jag bestämt att jag måste göra!) så jag stod ett tag och såg ut som ett fån sen började jag värma upp i några benmaskiner sen drog jag in i spegelsalen och flummade ännu mer. Till slut tänkte jag fan håller jag på mig så då tog jag mig i kragen och körde:
Liggande bencurl

Bensträck

Sittande benpress (fast man sitter upp mer än på bilden)

Stående vadpress

Axel i maskin (typ som på bilden)

Biceps, Kabelcurl

Biceps, Växlande hantelcurl

Triceps, Pushdowns


Rätt flummigt men bättre än att sitta hemma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0