Häst och hund.

Idag är en häst och hunddag.
Jag hade som sagt utsläppet i morse och sen har jag insläppet ikväll. Sen avslutas kvällen med agilityträning för Bailarn, det ska bli såå kul, sist jag var där var 2 december! Aslängesen! Och då var Bailarn så duktig och fattade slalom:D Så coolt. Ev tar jag mod till mig och ger mig ut på skidor men det är typ -15 grader så det är inte jättelockande. Fast det är ju rena värmeböljan om man jämför med -42,6 som dom hade i Naimakka uppe i norr, crazy! Då vill man nog inte gå ut i onödan.
Nu blir det te och mys i soffan med hundarna, sen får vi se vad som händer. Jag tar dagen som den kommer idag=)
Älskade Zono och Bailarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0