PANG! ♥

Wei!!!!
Vilken toppendag det har varit! Eller hela helgen :)
Fredagkvällen spenderades på basketen med JC och cheerade loss! Såklart vann dom eftersom vi var där;)
Sen drog vi hem till Andreas med några av junisarna, käkade äppelpaj och blev trött:P Trevligt, men jag hade SJUKT ont i huvudet under matchen och det blir ju inte bättre av allt skrik och skrål. Men det var en bra kväll.
Sen på lördagen drog vi hem till mig och städade som fan eftersom det skulle va kalas idag. Sen drog vi tillbaka till Andreas och städade som fan.
Sen kom Marina och Micke förbi och käkade middag och sen kom resten av folket, tyvärr var flera sjuka och kunde inte komma:(
Men det blev en riktigt trevlig kväll med goda vänner och roliga presenter och så fick jag veta att Eva och Micke i laget är tillsammans! :D Så himla kul!!! :D Grattis!
Vi lekte en liten lek, alla skulle skriva en fråga var och lägga i en skål.
Utdelning av lappar.


Febrilt funderande och skrivande.



Alla lappar + en av presenterna, en ljuslykta:)

Lugna sansade människor;)





Slapparn:P

Cheermoves;)


Vårt trevliga middagssällskap=)

Helene hade med sig fina smycken=)

Slänger väl upp lite bilder av presenterna i morgon;)

Söndagen spenderades på Skyttecentrum med Insatskompaniet :D Var lite drygt och kliva upp tidigt efter partyt men jag la mig inte så sent, hade ju som planerat att jag skulle upp och skjuta och det vill man ju inte missa!
Det var iaf skitkul som vanligt att skjuta! Trodde jag bara skulle få skjuta AK.n men jag fick dra iväg själv med en egen instruktör och skjuta Glock :D Var bara jag som var hundförare där, lyx! Fast hade vart roligare om Höglund och Sefastsson vart med...
Men det gick riktigt bra och jag fick beröm för både säker hantering och bra träffbild, som jag redan skrivit en gång, men det tåls att upprepas;) (mallig).
Vi fick även skjuta pansarskott vilket jag aldrig gjort förut, kul med nya saker:)
(norpat bilden på nätet)

Fick även testa en vad det nu va, en M16 fast ändå inte, hehe jag minns inte men den såg typ ut så här:

Den var iaf sjukt mkt lättare och smidigare än AK4an! Värsta grejen!
Ja det var iaf en av dom bättre födelsedagarna! :D

For hem och fick hjälp av Andreas att baka tårta, jag hann som bara duscha och duka för sen kom släkten. Mkt trevligt, både mamma, syrran med familj och brorsan och hans dotter kom:D
Kidsen skulle få panga mitt pepparkakshus;)

Mobbning på hög nivå, typiskt syrran:P

Vira blåtira på mamma, stackarn, dörrar är farliga:P
Funderade på att låna ut min lila ögonskugga så hon kunde stajla det andra ögat;)

Och till sist, the cake! Världens godaste: Marängtårta!

Ja det var nästan slut;) Glömde ta bild innan den nästan blev uppäten:P

Tokbra helg iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0