Partaj.

Ikväll efter jobbet ska jag hem och byta om och fixa till frillan lite för sen ska jag och Andreas iväg på en byfest eller vad dom nu kallade det=) Andreas bästa kompis och hans sambo har köpt tomt och ska bygga hus (avis!) på "Annersia" (avis igen) och då har byalaget ett partaj där i byn ikväll med Tacobuffé bla så då ska jag och Andreas hänka med, förhoppningsvis är mammas kusin och hennes "gube" där eftersom dom bor i byn, vore trevligt att träffa dom oxå=)
Det ska iaf bli kul, brukar va trevligt på såna partyn, iaf i vår by. Kul och träffa Idde och Dessan igen, dom e så trevliga och lättsamma=)

Näe nu måste jag äta frukost innan jag svälter ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0