Träning onsdag 3/2.

Onsdagens träning var rätt klen. Bestod av 30minuter på Crosstrainern innan lunchen och jäklar vad jag kände mig klen:S
Sen på kvällen hann jag med lite sittande rodd, latsdrag och ett set med hantellyft för axlarna, jag hade bara 4 el 5 kg men den vänstra armen har seriöst nåt fel. När jag gör armhävningar (el tydligen axelövningen oxå fast det inte ens va tungt) och börjar bli trött så smäller/knäpper det till på utsidan överarmen, det gör inte ont men är sjukt obehagligt:S
Någon som vet vad det kan va??

Avslutade kvällen med 2 timmars cheerträning och det gick ok, jag gör fortfarande störiga fel men tror jag kommer kunna rätta till dom på söndag när vi tränar framför spegeln.

Jag måste allvarligt ta tag i mig själv och göra ett schema, träningen funkar ju inte annars!

Moahaha!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ida sa till mig "Vad mycket muskler hon har!

Jag: Ja.

Ida: Varför har hon det?

Jag: För att hon tränar. :D



Ida måste ha sett dig som värsta bodybuilder, jag ser bara Jenny, brukar inte tänka på om du har muskler eller ej fast jag har antagit att du är stark. :P

2011-02-04 @ 18:54:39
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0