Veckans sista onyttigheter.

Bakade marängtårta med jordgubbar, mums!



Gjorde räkgegga till kvällsfika, mums igen!


I morgon är det vardag igen och då gäller:
* Inga mackor
* Inget fika, godis, dricka, chips, popcorn osv.
* Bara käka fil/mjölk med flingor på morgonen
* Träna, träna, träna
* Morgonpromisar
* En sjuhelsike massa frukt

Dagens träning förresten:
1,5 timme cheer med tävlingslaget.
Sen körde jag 45 min med nå nya övningar, balans och bålstyrka.
Bosu-boll:


Balansdyna:

Sen var det nå snöre i taket jag använde och körde värsta grymma magövningen på, awesome!
Hittade inte det rätta men dom ser typ lika ut som dom här:


Hittade den!!! :D
Here it is, the awesome
TRX;)

Love it! Måste köpa hem en till mig själv:D
Dessutom är den designad av en Navy SEAL, yeah, heja soldatstuff!

Näe nu kanske man ska sova eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0