Dag 04 – Min första kärlek.

Min första riktiga kärlek hade jag när jag var 16 år. Hade väl nån liten fling innan men detta var min första riktiga stora kärlek.
Patrik Putte Jonsson, född 81.

Hade som ingen digitalkamera på den tiden men har några vanliga bilder så det blidde kort på kort som ändå verkar va min grej nu:P
Putte♥

Vi hade en iller som hette Tjabo, RIP.

Kidnappades när vi fyllde 18/20.

Fick världens fulaste outfits:P

Vi och Puttes söta lillasyster Felicia:

Vi var ute på mkt bus och galenskaper. Bla smet jag med till Västerås med Putte och vår kompis Micke. Jag fick inte åka för mamma men gjorde det ändå. (Rebellisk tonåring, förlåt mamma!) Jag ringde när jag var halvvägs, mamma blev liiiite upprörd. Men vad skulle hon göra... Det var där vi köpte lilla Tjabo oxå:P
Sen en annan gång var vi ute och åkte med en som hette Jon på Frösön, det gick sådär.
Snygga Asconan blev inte så snygg sen och jag blev åkrädd och mamma asarg och livrädd, vilket jag kan förstå...



Vi var inte bara ute på bus, vi var lugna och sansade oxå. Men mkt roligt hade vi=)

Putte blev bara 20 år. :( Den dagen dom ringde och sa vad som hade hänt var den värsta i mitt liv. Kommer så väl ihåg, inte vad som sades riktigt men allt runtomkring. Fy vilken fruktansvärd dag! Vissa delar är helt klara och andra inte. Otäckt. Jag är så glad att hans mamma och familj var här, annars bor dom i Ö-vik. Jag tänker på honom och hans underbara familj ofta. Saknar dom alla, fast vi ses som tur är ibland:)

Saknar dig Putte, min första kärlek! ♥
Hälsa Tjabo.
//Din tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0