Dag 11 – Mina syskon.

Jag är en sladdis:) Brorsan som heter Tomas fyller 41 i år och syrran som heter Tina fyller 39, några dagar innan mig. Precis som mamma och pappa så bor en i Torvalla och en på Frösön, hehe.
Vi är halvsyskon, jag fick en egen pappa.
Jag träffar syrran betydligt mkt oftare än brorsan vilket är lite tråkigt. Saknar min bror. Det är hans förtjänst att jag är Australienfrälst:) Han har oxå varit där.
Nu lät det som jag tyckte det var tråkigt att träffa syrran mer men så är det inte! Jag älskar min syster, hon är bäst!
Jag ska försöka få till en middag med oss tre syskon snart, vore mysigt! :)
Här är en bild som vi tog när mamma fyllde 50, vi är rätt olika oss:)

Jag och bror på 40års-firandet.

Syster i ett nötskal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0