Dag 12 – I min handväska.

Hej hopp, det här med att köra ett inlägg per dag går åt skogen, men jag försöker iaf;)
Idag ska jag skriva vad jag har i handväskan vilket blir sjukt enkelt eftersom jag aldrig använder mina handväskor nu för tiden. Men jag har iaf tagit kort på mina favvisar=)
Den lilla Dolce från Chania i Grekland: 

En cool väska från London som jag prutade till mig av en gubbe som tyckte svenska tjejer var vackra, snusko!


På den sitter en nyckelring med en bild från när vi var på en stor leksaksbutik och flamsa på där i London, jag, Sonja, Ninni och Karin. Love you!


Den lilla söta Ripcurl som jag köpte i Australien:


Om jag nu skulle dra med mig väskan så är det väl mobilen, pengar, almanackan och läppglans som ligger däri...

Nu ska jag dricka varm choklad. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0