Dag 15 – Mina drömmar.

Mina drömmar... Riktiga drömmar eller drömmar som man har när man sover...

Jag har många störda drömmar, härom natten var det någon som ville döda en kanin som jag hade. En gång drömde jag att jag skulle äta en sån här mockaruta och den såg så jäkla god ut och precis när jag skulle ta första tuggan vaknade jag. Fan vilken besvikelse, allt kändes dessutom så äkta! Sen har jag 2 drömmar som brukar komma tillbaka och vara exakt likadana. Varav en handlar om att jag och Andreas (som var dagbarn hos mamma när vi var små) kidnappas och kedjas fast med huvudet under vatten, sjukt äcklig dröm.
Mina riktiga drömmar är betydligt bättre, det är att kunna ha ett jobb som jag verkligen trivs med och ändå tjänar massa pengar, att kunna resa, jobba med tigrar el delfiner, att äga ett gym där cheerleadingen kan frodas m.m... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0