Dag 16 – Min dag.

Min dag har varit helt okej. Somnade med huvudvärk igår kväll och vaknade 7.30 (av mig själv, trots att jag somna typ 3!) med huvudvärk, klev upp och tog ipren och en tallrik med yoghurt och flingor för jag var ashungrig! Satte mig i sängen och åt och planerade dagens träning. Sen somnade jag om. Klev upp typ 11 och käkade frulle, pysslade lite med några papper och sen gav jag mig ut på en skidtur med hundarna, mkt trevligt. Nu sitter jag och kollar inbetalningar för cheermedlemmarna och skriver upp saker i min almanacka som äntligen kom på posten idag!
Nyss ätit middag och packat. Nu bär det av till staden och cheerträning och möte med Östersundsgymnasterna=)

Jag skrev detta i em men tänkte att jag skriver klart det ikväll så nu gör jag det.
Det var 6 st nya juniorer på träningen idag, superkul! Mötet gick bra, det var inte så mkt intressant för mig nu eftersom jag inte ens är ledare än men jag har iaf fått sett lite ansikten=)

Efter mötet drog jag ner på träningen igen där vi byggde en massa. Jag är så stolt över Sanna som kämpade på med snurruppgång som vi inte gjort sen i somras då vi testade det första gången. Och Nadja som gjorde bow and arrow i ett bygge. Dom är så duktiga!
Sen var jag även själv topp, men bara i en elevator;)
Bild från i somras, jag gör denna 1 gång per år ungefär. Det gäller ju att hålla igång kunskaperna!


Hade även ett litet möte på kvällen om en liten framtidsplan så i morgon börjar det nya livet;)

Nu ska jag och Andreas ut med dogsen och kissa kvällen. Sover på Frösön i natt.

Ps. Hade bilder från skidturen men glömde ta med sladden till datorn så jag kan inte slänga upp dom nu så dom kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0