Dag 18 – Vad hade jag på mig idag?

När jag vaknade hoppade jag i min gröna milliunderställströja och leggings, sen täckbyxor och en vindjacka när jag skulle åka skidor. När jag skulle bege mig till träningen och vistas bland folk blidde det mörkblå stuprörsjeans, Goldslinnet, Goldshoddien, höga svarta stövlar och lilla cheerrosetten på huvudet. Tog ju förstås ingen outfitbild, dåligt...
Lilla sköna skon.

Under träningen sprang jag omkring i svarta leggins, gröna shorts och Goldslinnet som vanligt. Brukar iof kunna hoppa omkring rätt bra i dom lila kläderna oxå om inte bättre. Kanske ska ta dom nästa gång;)
Träningskläderna.


Näe nu är det verkligen godnatt. Och inga fler Dagens i fel ordning, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0