Nybakat.

När jag kom hem från jobbet ikväll var jag hungrig, vi åt middag redan 16.30 och det brukar jag aldrig göra så jag högg in på en tallrik med fil, flingor, banan och musli direkt när jag kom hem.


Sen på kvällen kvällsfikade tjejerna på jobbet, rostat bröd med smör och ost och så drack dom Oboy! Jag satt typ och dregglade, men jag höll mig i skinnet. Jag får ju inte äta mackor på vardagar. 
Men jag har hittat ett rätt nyttigt bröd i Fitness Magazine som jag tänkte att det vill jag ha i helgen så vi var förbi affären på väg hem och handlade ingredienser. Men sen tänkte jag att jag vill provsmaka det nu så Andreas tog och bakade det då;)
Det var gott, det är massa nötter och frukt och grejer i det så jag har bestämt att jag får äta en skiva till frulle denna vecka.
Da bröd;)


Jag vill ha en bakmaskin när jag fyller år, finns dom ens nu för tiden? Lyxigare än lyxigast att slänga i smeten när man går och lägger sig och så vaknar man till nybakat bröd! Mums!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ser riktigt gott ut! :) Har nog också det receptet liggandes här nånstans. Tänker alltid att jag ska testa massa men så blir det aldrig av.



Sv: jadu... hehe. Jag är inte så jättebra på sådant, men i wordpress ligger det i mallen, så kallade widgets. Och dit kan man dra olika rutor som text eller bild... och sen skriver man in i den rutan så hamnar det där. Haha, bra förklaring va? Kommer inte ihåg om man kunde det på blogg.se, tror inte det... Wordpress är bra mkt lättare! :)

2011-01-25 @ 12:46:36
URL: http://millbergskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0