Sova sova säng säng säng.

Nytt år, nya tider. Vilket innebar att jag ska lägga mig i tid, i tid betyder den tiden som dom flesta svenskar verkar tycka är normalt, alltså före 00.00 (helst innan 22, kommer aldrig hända!) Jag la mig dock 23.52 vilket var helt godkänt, dock var jag tvungen att kliva upp och logga in på fejjan för att checka en sak efter att jag fått ett otäckt mess av Annapanna. Har nu åtgärdat felet, dock inte helt för det gick inte att återkalla...
MEN nu ska jag studsa tillbaka ner i sängen eftersom att jag ska kliva upp före 10 vilket hör till det nya livet. (Kl ställd på 8 tom, eftersom jag jobbar och måste kliva upp och.... wait for it... wait for it... : Jobba)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0