Trött!

Jag drömde om en häst som slet sig för att den var rädd för att bli dushad (konstig travhäst) sen var ägaren jätteledsen och när hon skulle sadla misslyckades hon med det oxå och då skulle jag hjälpa till men då ringde det på dörren och jag vaknade chockartat av att min kollega kom, jag flög upp och sprang fram och tillbaka i rummet som en yr höna innan jag hoppade i ett par långkalsonger och sprang och öppnade. Shit vad jobbigt sånt är! Jag hade snoozat... Hon var dock väldigt tidig till jobbet så jag hade inte sovit för länge så, inte missat att väcka eller ta hand om någon eller nåt sånt men hatar såna uppvaknanden :S Inte bra för hjärtat ju!
Dessutom brukar jag vara lugn och sansad men nu sprang jag verkligen fram och tillbaka nån vända innan jag fatta nåt, hehe.
Yrhöna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0