Hundtjänstutbildning på Marma.

Har ju som sagt varit på HTU på Marma, det var sjukt kass mottagning så mitt tänkta dagliga bloggande sket sig, men jag har iaf en drös med bilder som jag ska slänga upp, kommer nog ta ett tag men det är det värt! =)
Tog inga bilder i början men ett av det första vi gjorde var ett fystest där vi skulle springa 3km under 18 minuter, klarat! =)
Målgång.

Trötta!

Ser ut som värsta löparproffset;)

Kicki testar våra cyklar.

Min och Annas el Marias cyklar en sen sommarnatt på mässen;)

People på mässen.


Dans på mässen;)

På väg till mässen;)

5-kamp på mässen, såklart, det är där det händer;)

Våra instruktörer var taggade!


Fin kväll!

Mässen:

Grillat e gott.

Kvällsutsikt över matsalen.


Vi gjorde andra saker än att va på mässen, faktiskt.
Det har varit så jäkla kul och lärorikt, skulle kunnat va kvar hela sommaren!
Grupp 1 kör BRAK.

Min grupp diskuterar knäppetält och bastjänst.

Hade genomgång i fotvård/tejpning.

Bailarns hem=)

En av våra instruktörers lilla puppy XO, sötast!


Ska göra inlägg efter datum så jag kan ha lite bättre koll på vad vi gjort och när=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0