Måndag 4/7.

På måndagen var det uppställning på morgonen som alla mornar iof;) Sen hade vi en massa snack om värdegrund och gruppdynamik. Vi blev även fotade gruppvis.
Försvarsmaktens värdegrund.

HTU2 (ska scanna in bilden sen men nu får det bli såhär)



Vi hade självpresentationer och även ett diagnosiskt prov, vi konstaterade att vi va kass på förkortningar, va fan står RASSOIKA för lixom...

På kvällen hade vi Bastjänst hund, där snackade vi om vad man ska tänka på när man tränar en hund till bas. Lärde oss oxå att sätta upp knäppetält, som vi skulle sova i veckan därpå.



Efter middagen hade vi fystestet där vi som sagt skulle springa 3km på under 18 min. Jag är inte direkt nån som brukar springa men sprang iaf på 16.59 så jag klarade mig;) Ska definitivt bättra den tiden massor framöver!
Run Forest run!



Det var väl typ det vi gjorde då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0