En helg i Malmö helt enkelt.

Jajamen, förra helgen var jag och mitt bästa lag Cougars i Malmö och tävlade RM, choo, minsann, riksmästerskapen i cheerleading (tcheerliiding, inte cheerliiding för då blir det sto)l... Och nog va vi bra minsann, 4:e bästa i hela svea rikes land, jajamen vettu. Joråsatteee.

Näe men allvarligt talat, det var kul och jag är stolt över oss som slog 5 andra lag och dom som kom topp 3 är riktigt bra så vi gjorde ett bra jobb! Synd bara att man inte fått sett hur det såg ut. Hoppas DVDn kommer snart!
Jag tog lite kort men alldeles för få och speciellt under tävlingsdagen...
Men här kommer ett gäng från början till slut. (Kommer ta flera dar att ladda upp dom :S)
På väg till Malmö.


Näe jag tar och copypastar från cheerbloggen så tjänar jag massa tid:
På tågstationen hemma.
(Tror vi måste byta lagnamn till JC Onepiece :P )



Femtioelva saker att göra på ett tåg när du har tråkigt:

Rada upp sig i spagat över hela gången.


Spela kort.

Bygga.

Finner inga ord :P

Masken.

Nya ideér.

Äta. Det här är 1 (!) 15årings väska... Förstår inte hur hon kan hålla sig så smal så som hon äter!

Bygga lite till :P

Träna trix.


Trångt på tåget:P

Inga linslusar här inte...

Det var tokvarmt på tåget men då kom det en liten tjej som svalkade alla i kupén, så söt!

Småttingarna i laget ;)


Framme i Malmö. På väg till vandrarhemmet!



Frukost i solen i en park nånstans i Malmö =)



Sådärja, copypaste=awesome! Fast nu får jag inga ramar runt bilderna men det är det värt;)
Fortsätter nu med en och en...
Upptäcksfärd i parken.


Gulliga pippisar.

Man vill bara ta med den hem och gosa med den!

Konstig fågel.

Vi hitta en gren =)

Sen hitta vi en koja ;)


Fräsigt träd.



Näe nu må jag dra till stallet, jag kör refill på inlägget sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0