Hur ska det gå på RM? ;)

Nu har jag fått 2 kommentarer om hur jag tror att det går för oss på söndag på RM så jag tänkte att jag skriver väl lite om det=)
Jag börjar bli nervös faktiskt, haha. Jag tänkte efter vi klivit av mattan på DM att det är ju inget att va nervös för, det är ju bara så himla kul att köra cheer! Så har det alltid varit när jag tävlat, hoppning, Monté el va det nu varit så tycker jag efteråt att vad var jag nervös för! Men så blir man det innan tävling igen, suck:P

Iaf så har jag kollat igenom dom vi tävlar mot och jag vet faktiskt inte hur det kommer gå. Såklart vill jag att vi vinner, det vill man ju alltid. Men nu är det 10 lag i klassen jämfört med DM när vi var 2 lag. Då var det ju 50-50 chans att vinna. Kändes innan tävlingen som vi hade värsta pressen, vinna eller förlora var det ju då som gällde och vi förlora...
Fast när folk som inte är insatt i cheerleading frågar så svarar jag att vi kom 2a ;)

Jag personligen vill iaf vinna över Stingrays eftersom dom vann över oss då på DM :P Sen skulle jag vilja vinna över Karlstad, dom är duktiga och har snygga lila dräkter (älskar lila), sen har jag bott där så då känns det lite som vi måste vinna över dom, fast jag känner ingen i det laget för det fanns inte ens cheer när jag bodde där men jag kör lite tävling för mig själv i huvudet Karlstad VS Jämtland :P
Fast jag gillar Karlstad, trivdes jättebra där, längtar tillbaka ibland men jag ska ner om några veckor och hälsa på en kompis=)

Men allvarligt talat så tror jag att vi har en rätt bra chans att komma lite högre upp i rankingen för tjejerna har tränat hårt, dom är taggade till tusen och duktiga allihopa=) Men som sagt, vi är nu 10 lag som tävlar mot varandra så nu känns det (igen:P) som att vi har värsta pressen på oss, vi måste vinna över 9 (!) lag om vi ska få Guldet med oss hem, puh!
Men hur det än kommer att gå så har vi i Cougars alltid så kul tillsammans och trivs jättebra med varann så helgen kommer bli awesome! Men den kommer bli världsbra om vi får med oss en medalj hem! :D
Framförallt kommer den 12 timmar långa tågresan hem på nationaldagen bli mkt roligare, haha! 
Yeah!


Kommentarer
Postat av: Therese



LYCKA TILL!!!! :) :) :)

2011-06-04 @ 13:40:17
URL: http://ekwarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0