Roadtrip med sambon.

Jahapp, nu sitter vi i bilen på väg till färjan i Stockholm. Ska till Finland=)
Tänkte passa på att blogga lite då rå;)

Så här glad är jag när jag åker bil.

Andreas är bara cool.


Vi kom ju ner till Dalarna sent på måndag kväll så då var det bara att sova. På tisdag var vi med Andreas syster linda och hennes sambo Aron och åt lunch och kollade in Borlänge lite.
Sen blev det middag med dom och Jenny, A´s andra syster. Vi bodde ju hos hans mamma så hon var såklart oxå med och käkade=)
Klassiska matbilder :P

Lite glupsk, hann äta upp innan jag kom på att jag skulle fota;)

På onsdagen var vi till Falun och hälsade på på Andreas gamla jobb och kikade lite på stan. Sen blidde det grillning med familjen igen och efter det en liten promenad runt området, tokskönt väder hade vi=)
Käkade tokgod biff med fetaost i till lunch på Officersmässen, passande namn tyckte jag som är soldat;)

Fina Linda och knäppa Aron :P

Jag och Andreas.

Grillning och lite pistolplugg;)


Hundpromenix ovh lekparker, det är roligt;)


Jag är 28, faktiskt!


Jag stod såklart även på händer men det dokumenterades aldrig...
Vi såg en snygg bil...

... med coola blinkers.


Jag köpte nithalsband till Nike oxå. Tyckte han behövde kompensera sin storlek.
Han så tveksam ut först...

Men sen växte coolheten fram och han kände sig som ny. Stor och tuff.


Är man turist måste man fota allt turistigt. Här är den berömda Kupolen i Borlänge.


Åkte förbi Spendrups... (Åkte även igenom Kopparberg)

Filipstad...


Det var Dalarna, Karlstad kommer upp sen för nu dör datorn.
Och vi drar till Finland! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0