300 i puls och mjölksyra.

Jäklarns vad det är jobbigt att pulsa i djupsnö! Särskilt när det går upp över halva låren och man har full stridsutrustning.
Det var vad jag pysslade med igår på övningen:) Vi tränade ljudmarkering med hundarna och sen körde vi spår med en varsin grupp soldater. Jag har tyvärr ingen bild på det men det är rätt fränt, jag och Bailarn går först, sen en grupp med soldater, gör jag tecken att stanna så måste alla stanna. Rätt kul att leda ett gäng grabbar med AK4orna i högsta hugg;) Baileyz jobbade bra som vanligt men i slutet på sista övningen så var han rätt ofokuserad men det var en lite konstig situation så han visste väl inte riktigt att han skulle jobba.
Men det är så himla kul med övningar! Det blir en i början av april oxå eller 2 om jag kommer med på skyddsvaktsutbildningen :D
Några bilder fick jag till iaf=)
2 bilder från skogen när jag figgar.

Utsikt över Oviksfjällen när vi åkte från F4 till övningen.

Judo i sin nya fina V70 (avis!)

Peter ska köra med Isak.

Peter, Isak och Micke.

Pexan o Bailarn.

Jag och Bailarn i trappan;) Han var så duktig! Han lubba upp men var lite trögare ner men han gjorde det! Modiga skrutt=)



Jag är liiite bättre än alla andra.

ELLER HUR!?



Näe seriöst. Det var som sagt kul som vanligt! Ser fram emot nästa gång! Strax ska jag lägga upp bilderna från dagens picknic men först blir det middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0