Aoch.

Mumsig wokgryta ala Andreas till lunch=)


Jag har fortfarande ont i ryggen, jag blir så irriterad! Jag kan ju inte sitta eller böja mig som en normal person! Jag har inte tid med detta. Kändes iaf bra när jag red, tror det är rätt bra för den stackars länden att rida.
När jag kom hem från stallet så gick jag en sväng med Nike och då var det strålande sol och varmt (=ingen blåst) sen när jag vände blev det mulet och nu typ snöar det ena sekunden och solen tittar fram nästa, helskumt.
Ska iaf dricka en kopp te och sen ge mig iväg ut med hundarna i skogen, motion, motion :)

Funderar på att norpa lite hästliniment till ryggen... Hade tigerbalsam igår, det är asskönt, men det är ju inte musklerna det sitter i. Och idag masserade jag in ryggen på Zeb med liniment och nu är mina händer helt kalla, hehe.

Näe, nu blire te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0