Aprilväder.

Jag har ju några trogna läsare som tittar in här varje dag och idag har uppdateringen varit kass, sorry;)
Jag har varit ledig idag och det har Andereas oxå. I morse var jag och släppte ut hästarna och då var det solsken. Sen drog jag ner till mitt stall och fodrade Zeb och co, hade tänkt rida men fick ett mess av min gamla klasskompis Angelica att hon skulle komma förbi och det var alldeles för längesen vi sågs så då tänkte jag att jag hänger med henne ist=)
Jag och Andreas följde med in till stan sen där vi tänkte gå i Badhusparken men vädret hann ju slå om femtielva ggr innan vi kom fram så då var det mulet och blåsigt. Men vi gick en sväng och uträttade lite ärenden sen drog vi hem och käkade middag och då var det full snöstorm!
Vädret har varit helt galet idag! Det har verkligen varit alla sorter, regn, snö, sol, mulet, blåsigt, snöstorm och hagel. Helt galet.
Det var kul att träffa henne, måste ses snart igen=)

På kvällen blev det träning, hade först juniorerna och dom skötte sig kanon idag, dom var verligen pepp och kämpade på. Jättekul=)
Sen hade vi stunt. Körde igenom en massa olika toppar sen körde vi med vår nya grupp, kände oss för lite grann på enkla saker sen testade vi lite nytt, eller nytt för toppen rättare sagt, det känns som om det kommer bli bra det där. Bara vi får till 2 bra grupper som funkar tillsammans blir det nog kanon.

Har bilder på andra datorn så orkar jag så slänger jag upp dom i morgon. Roligare med bilder i inläggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0