Dan före dan.

Idag var vi som sagt och tränade med vår ena koreograf, den andra är i USA. Hon var väldigt impad över oss, tyckte vi hade utvecklas som tusan sen vi sågs under helgen vi fick tävlingsprogrammet. Kul!
Jag har fortfarande inte varit nervös, el jo då vi skulle köra programmet för Sandra första gången så blev jag lite nervös men det var det ända... Skumt.
Annars så har dagen flytit på bra med hårfixning och val av smink. Vi har 3 flätor på varje sida varav dom på vänster sida har inflätat band i jämtlandsfärgerna=)

Det var jättefint väder i morse men när vi tränat klart så hade det snöat och var mulet.

Näe nu måste jag sova så jag orkar kliva upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0