LörDagens.

Dagens vill ha: Ett linne på gregorie men aldrig att jag pejar 150 spänn fär nåt som e värd 50.
Dagens klädsel: Vit Pumatröja och stuprörsbrallor och guldskor;)
Dagens planer: Att släppa ut hästarna och jobba. DONE.
Dagens saknad: Inget särskilt.
Dagens dummaste: Denna lista, som man inte kan göra i början av dagen för då vet man inte vad som blir dagens roligaste eller dagens favorit eller dagens händelse eller vilket humör man kommer va på eller vad man kommer sakna. Det kan hända mkt på en dag. Även om man har planer så kan det ju dyka upp saker. Och dagens godis, jag äter iaf inge godis på morgonen, knappt aldrig...
Och man kan inte skriva listan på kvällen för då kan man inte skriva dagens vill ha för då har dagen redan varit! Jag kan inte vilja ha nåt som varit då borde det va "Dagens ville ha".
Näe mupplista.
En till dummer var han som sålde linnena som vägrade gå med på min prutning, näe men sälj hellre inget än att tjäna 200 spänn, pucko!
Dagens roligaste: Att jag fick gå på Gregoriemarknaden på arbetstid. Prutade till mig en halsduk jag spanat på på en massa marknader.
Dagens favorit: Att gå ner och gulla med "min" häst.
Dagens godis: Nada.
Dagens humör: Bra=)
Dagens ord: Popular.
Dagens händelse: Min träff med presidenten;)

Jag ska göra en egen lista nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0