Roligt=)

Det blev jag, Eva, Sanna P, Nadja och Felicia ikväll. Vi körde lite blandat, lite dans, lite gymnastik, lite bus, lite handvolt, lite chill=) Tog såklart bilder!
Jag tränar pike=)

Handstående.

Jag sträcker mer på benen när jag hjular åt fel håll:S

Miffon:

Tränar dubbelhook.
Jag hatar att hoppa med armarna i high V för hela hoppet ser bedrövligt ut till skillnad från när jag har dom i hips, då kan jag hoppa asfina hooks :D
Asfula hooks:

Asfin hook:
Eller, den kunde vart finare, om jag pointar tårna ordentligt, inte lutar åt vänster och har armarna lite snyggare. MEN den är tusen ggr snyggare än dom andra!

Hade DM-tshirten på mig;)


Näe nu ska jag ta och sova, fast kanske dricka en mugg varm choklad först;)
I morgon ska jag upp och släppa ut hästarna, hoppas dom beter sig, dom hade tydligen varit crazy på insläppet idag:S
Hoppas även att det ska vara sol i morgon, enligt yr ska det vara halvdant...

Kommentarer
Postat av: Eva

Grym pike! ;)

2011-03-10 @ 14:13:29
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0