Happy:D

Idag har jag haft värsta toppendagen! :D

Den började som sagt med att vi hade sovmorgon och chillade. Sen tog jag med Zorba så drog vi ut och sprang medan Andreas cyklade. Det var skittungt i början men sen hade jag värsta tempot på slutet, härligt väder var det oxå. Vi var ute en halvtimme sen var vi tvungen och dra till Frösön för jag skulle till Fältjägargruppen. Sen drog vi upp till Frösötornet som mina gamla vänner Ante och Linda äger, dom var dock inte där men vi fick oss (köpte) lite fika. Jag åt en tokgod kaka (typ min favvo) och drack såklart te;)
Toscachokladkaka, mums! Den heter kanske nåt annat egentligen.


Sen var vi till Lillänge och kikade på massa roliga saker som vi vill ha i lgh=)

Efter det drog vi hem och jag hoppade upp på Zeb och Andreas på cyklen igen sen drog vi iväg ut i skogen. Veronica hängde med på sin Palle och sen mötte Arttu upp oss i skogen.
Jag och Vero drog lite galoppintervaller i Kläppebacken, stackars Zeb som stått länge :P Men vi tog det lugnt=)
Det var ju tokhärligt väder och tokroligt att va ute med sambosarna:D

Jag fick den briljanta idén att vi skulle köra Leapfrog när vi var både cyklar och hästar.:D
När jag var i Australien så lekte vi den. Alla går/springer/cyklar/rider på ett led och sen ska den som är sist rejsa förbi hela ledet och lägga sig först i kön, tokroligt! Och bra träning för hästarna, dels att det kommer en cykel i 180 förbi, sen att själv springa förbi och framförallt, att lära sig att hålla sig lugn trots att en annan häst galopperar förbi. Våra hästar skötte sig utmärkt! :D

Till middag så blev det hemmagjord köttfärspaj och tom ett glas vin. Mkt trevligt och väldigt vuxet:P 



Nu är det NCIS, sen sova för i morgon ska jag ut och springa med Felicia kl 10.

Jag har världens bästa sambo♥

Kommentarer
Postat av: Linda O

Hrrrmmmm... frillan då? tjatar :)

2011-05-18 @ 11:31:51
URL: http://kurs-bbhk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0