Im a winner.

Idag har jag budat på tradera för första gången på säkert 2 år.
Jag var ju och sköt Glock i måndags kväll och det var så jävla roligt och gick asbra! Im awesome. (Kul att det är nåt i livet man är bra på). Iaf så började jag fundera på om jag inte skulle ta och skaffa mig en soft air gun och allra helst en Glockvariant så jag började surfa runt och hittade nån engelsk sida där dom sålde. Kändes drygt så jag surfa vidare. Tänkte att Blocket kanske har, hittade en annons med en fetGlock men näe då var bara ammunitionen till salu. Lägg inte upp bild på pistolen då damn it!!!
Hamnade till slut på Tradera och vad hittar jag där om inte en Glock! :D Och auktionen gick ut dan efter, kanon!

Så idag 20.10 satte jag mig framför datorn och väntade. Hade varit nervös sen 16 tiden typ. När det var 3 minuter kvar gav jag mig in i leken och tokbudade med pulsen på 180 och jag VANN!!!!!!! Moahahahaha!
Så nu ska jag bara betala och sen dyker den upp, Weiii!
Ska ut och skjuta varje dag;)
Min, bara min!




Winner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0