Sämbooo.

I söndags, den 1 Maj 2011 blev jag sambo med Andreas på riktigt. Han har ju i princip bott hos mig och jag hos han hela tiden så vi konstaterade att det var onödigt att betala en varsin hyra så då bestämde vi att han flyttar in till mig. Nu kanske ni undrar varför i hela friden vi valde att bo i en 2a på typ 65 kvadrat på landet utan bussförbindelser ist för en 3a på 75 på Frösön nära båthamnen och stan och affärer och sånt...
Jo, därför att hos mig kan man bara öppna dörren och kuta ut barfota och lägga sig på gräsmattan och sola, eller tända grillen och grilla en kväll eller plantera morötter i rabatten som man sen kan äta direkt ur landet när dom är klara.
På vintern kan man gå utanför dörren och hoppa på skidorna eller skotern och bara dra iväg. Dessutom har vi hundgård där alla 3 dogs kan vara när vi inte är hemma ist för att sitta inne på Frösön och titta på bilar som far förbi.
Dessutom är det betydligt billigare hyra och nära till stallena för mig.
Thats why=)
Home sweet home.

   

Kanske inte världens bästa bilder men ändå;)

Kommentarer
Postat av: sämboon

Tycker du är den vackraste sambon i världen, puss!

2011-05-04 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0